Sn.Sarkaç'ın Mimi Hakkında...

Posted by agzı bozuk düşmanı Etiketler:


Açıkçası bu mim ile ilgili kitap araştırırken,kütüphanemden olabildiğince değişik
bir kitap seçmeye çalıştım ve bu doğrultuda;Sn.Attila Dorsay'ın,
Hayatımızı değiştiren filmler  1995-2005 isimli eserinde karar kıldım.
Konusunda tam bir otorite olan Attila Dorsay'ı ayrıca kişisel olarak da tanırım
ve kitabının 55.sayfasına denk gelen film denetiminde yer alan film ise;
Japon yönetmen Takeshi Kitano'nun Bebekler adlı filmi..

Buyrun 55.sayfadan filmi birlikte izleyelim,ışıklar sönmüş bulunmaktadır;

"Bir yandan geleneksel Bunraku(16.yüzyıldan beri süregelen ve dev bebeklerle
oynanan bir Japon oyunu)sanatından esinlenen, öte yandan
o eşsiz pastel renkleriyle  Japon ilk yazını ve onun rengarenk doğasını
tam bir estet gibi kullanan bu film, ayrıca sinema tarihinde yapılmış en etkileyici Aşk filmlerinden biri.."


3 yorum:

  1. sarkaç

    Değerli AğzıBozukDüşmaı, mime özel olarak cevap verdiğiniz çok teşekkür ederim.
    Atilla Dorsay saygı duyduğum ve yazılarını izlediğim bir eleştirmen veya daha doğrusu bir sanat insanı. Böyle bir kitabı öğrenmiş olmam beni ayrıca mutlu etti.

  1. agzı bozuk düşmanı

    Sayın Sarkaç,
    Kitabı beğendiğiniz için teşekkür ederim,mim'in boşa gitmediğine çok sevindim.:):)

  1. Begonvilli Ev

    Harika bir tanıtım olmuş. Hem kitabı hem de filmi tanımış olduk.

Yorum Gönder