Kuzey Ege'de Soğuk...

Posted by agzı bozuk düşmanı


Kuzey Ege'de, yaşadığım bölgede, bu sabah çektiğim kimi resimleri sizlere sunmak istiyorum.Yazın cıvıl cıvıl olan kasabada bir kış sabahı, kar olmadığı zamanlarda böyle doğuyor.
Yaklaşık saat sabahın sekizi ve üzerimde kabanımla, biraz sonra bu manzaranın içine doğru yürüyerek, gazetemi almaya kasabaya gideceğim. Sonrası mı?  Bakalım gün, beraberinde neler getirecek?

Şu an olasılıkla balıkçılar, denizden dönmüş ve ağlarını temizliyor olmalılar, ki birazdan lokanta sahipleri gelip balıkların seçmecelerini alıp giderler, sonra da gidip,balıkçı kahvelerinden çaylarını içecekler. Ara sıra onlara katılıp, yaşadıklarını dinlemek de zevkli ve öğretici oluyor. Ama benim seçeneceğim çay yerine Sahlep elbette..İnsanın içini sıcacık yapıyor, eskiden İstanbul'da Kadıköy-Karaköy vapurlarında içerken olduğu gibi....



Bu vatandaşın adı da, Yumuk...
Uzun süreden beri can yoldaşım, yaklaşık bir yıl oldu elime geleli. İlk gördüğümde boyu, şimdiki bacağının yarısı kadar idi, oysa şimdi kocamaaan oldu.
Evim ile kasaba merkezi arası, yaklaşık deniz kenarından yürüyerek bir km.civarındadır ve bu vefalı dostum, beni o yolda sabahları hiç yalnız bırakmaz. Beraberce yürürüz,sohbet ederiz ve yolun sonunda, ben çayımı içerken, o da sabah poğaçasını bir güzel kemirir..

4 yorum:

  1. Begonvilli Ev

    Yumuk ne tatlı bir arkadaş öyle..Bakışları, duruşu harika. Gerçek birer can dostu onlar. Sağlıkla büyütün ve hiç ayrılmayın.

  1. sarkaç

    Güneşin doğuşu her mevsimde güzel. Yoldaşınız Yumukla yürüyüşün keyfini de tahmin edebiliyorum.

  1. agzı bozuk düşmanı

    Sayın Begonvilli Ev ve Sarkaç;
    Yumuğu evimin arkasında bulduğumda yaklaşık bir yıl önce,amaçsızca gezen bir bebe idi.Hayvanları çok ama çok seven bir tanıdığımın da desteği ile birlikte büyüttük denebilir.
    Şimdi ben nereye, O da oraya durumundayız.Ayrıca Yumuğun iki de evlatlığı var,bir köpek yavrusu Pati ve bir de kedicik,şımarık..
    Bremen mızıkacıları gibi sözün kısası..

    İlgi ve dostluğunuz için ayrıca teşekkür ederim.

  1. birdy

    bayıldım Yumuk'a:))

Yorum Gönder