Sevmek Zamanı..

Posted by agzı bozuk düşmanı



Bunca zaman sonra, zor bir konuda zor bir yazı, hem de hakkında binlerce defa yazılmış bir konu ama ne yapayım ki, içimden geldi..Belki, benim de yuvamda bir dişi kuş yok, o yüzdendir...

Sevgili dostlarımın bloglarında,nefis yemek tariflerini okuyorum,nasıl göz nuru döktüklerini görüyorum,o tarifler ve el emeklerinin yuvalarına nasıl yansıdığını biliyorum ve en azından tahmin ediyorum,içim gidiyor.Bu belki biraz kişisel bir yazı oldu ama ne yapayım ki,insan bazen böyle duygularını da paylaşmak istiyor.

Tüm dostlara sevgi ve saygılar

2 yorum:

  1. sarkaç

    Eksik gibi görünenler gerçekten içten isteniyorsa, giderilebilir. Ya da her durumun kendine özgü güzelliği vardır, keyifle yaşanabilir.

  1. agzı bozuk düşmanı

    Sayın Sarkaç merhaba..
    Yazdıklarınızda haklısınız,eksiği gidermeye uzun süredir çabalıyorum zaten,durumun kendine özgü güzelliğine gelince;ne olursa olsun sevgi dolu bir bardaktan bir çay içmek gibi olacağını sanmıyorum.:):):)
    Selamlar,Saygılar.

Yorum Gönder