Geçmiş Olamayacak Geçmiş, Gelecek Olamayacak Bugün...

Posted by agzı bozuk düşmanı



Bugünlerde düşünüyorum da, aramızdan ayrılan sanatçılarımızın, bestecilerimizin yerlerini alabilecek kaç kalıcı nitelikde sanatçı var orta yerlerde.... Onlar da elbette ellerinden geleni yapıyorlar ama sanıyorum artık o duygu dolu insanlar, o şarkıları okurken yaşayan ve yaşatan ruh hali, samimiyet ve nezaketi ara ki bulasın.

Kendilerinden öncekilerden devraldıkları bayrağı ileriye taşıyacak sanat maratoncularını göremiyorum, çünkü toplumda o hassasiyeti bulamıyorum..

Bu bir nostalji yazısı değil ama görünen o ki; çocuklarımızın nostaljik duygularını dolduracak anıları bile olamayacak.   Bunun üzüntüsü, hepimizin sorunu olmalı, değil mi?

Kalın Sağlıcakla..

3 yorum:

  1. sarkaç

    Sağlık ve mutlulukla birlikte, her alanda samimiyet ve nezaketin yer aldığı yeni bir yıl diliyorum.

  1. agzı bozuk düşmanı

    Tüm dileklerinize teşekkür ediyor ve içtenlikle katılıyorum.
    Mutlu yıllar dilerim.

  1. sarkaç

    Değerli AğzıBozukDüşmanı, bir süredir sizi göremiyoruz. Umarım herşey yolundadır.

Yorum Gönder