Kuzey Ege'de Kar Yağınca....

Posted by agzı bozuk düşmanı


En Sonunda  Beklenen oldu ve Kuzey Ege'de bu sabaha karşı Berbat bir tipi başladı.

İyi ki herkes zeytin toplama işini kolaylamıştı da sorun çıkmadı, ama uzun zamandır 
kar yağmayan bu bölge için sürprizli günler oldu bunlar..
Sizlere bahçemden,daha bu sabah (11.12.2010) alınmış görüntüler sunmak istiyorum.
Ayrıca sizleri başımızı sokacak evlerimiz olmasına şükretmeye ve 
Allah'ın olmayanlara da vermesine dua etmeye çağırmak istiyorum.


4 yorum:

  1. Begonvilli Ev

    Sokak hayvanları için üzüldüm:(

  1. sarkaç

    Ben de bu sabah, bu kadar soğuğunu çekiyoruz bari kar yağsa da zevkini de tadalım diye düşünüyorsum. Oysa siz ve Sevgili Begonvilli Ev bana nasıl da uyarıda bulunmuş oldunuz. Evet,önce sahip olduklarıma şükretmeliyim. Gördüğüm ilk evsize giyecek ve sıcak yemek vermeliyim. Bolca yiyecek hazırlayıp yazlık bölgelerinden birine doğru gitmeliyim.
    Yazlık bölgeleri kışın bomboş oluyor ve insanların verdikleriyle yaşamaya alışmış kedi ve köpekler kışın açlıktan perişan oluyor. Hiç olmazsa birkaçının karnını doyurup soğuğa daha dirençli olmalarına destek olabilirim.
    Teşekkür ederim beni kendime getirdiğiniz için.

  1. agzı bozuk düşmanı

    Sayın Begonvilli ev;
    Bölgemdeki hayvanlara elden geldiğince sahip çıkmaya çalışıyorum,sokakda aç gezenlerin yüz ifadelerini görmeye can dayanmıyor.
    Süzülmüş gözler,aşağı sarkmış kaşlar,anlatmaya yürek yetmez.
    Sayın Sarkaç;
    Öncelikle sizler gibi dostlara sahip olduğuma şükrediyorum ve evet,burası da aynı dediğiniz gibi yazlık bölge olduğundan,hayvanların durumu tam olarak tanımladığınız gibi.Sularını,mamalarını olabildiğince eksik bırakmamaya çalışıyorum gücüm yettiğince..
    Saygılarımla..

  1. Defne Soysal

    Asıl kuşlar aç kalıyor her şey kar altında kalınca.Biraz ekmek versem pencereden, kargalar izin vermiyor.Ancak onlardan kalanlarla idere ediyor zavallıcıklar.Kar yağınca hep için sızlar biraz.Evsiz kalanlara, yemek bulamayanlara, sobasızlara soba olsada yakacağı olmayanlara:((

Yorum Gönder