GELECEK BAHAR

Posted by agzı bozuk düşmanı


New York'un Brooklyn köprüsünde dilenen bir kör varmış.Köprüden geçenlerden biri adamcağıza günlük kazancının ne olduğıunu sormuş.Dilenci"bir-iki dolar"demiş.
Yabancı bunun üzerine kör dilencinin göğsünde taşıdığı,sakatlığını belli eden tabelayı almış,üzerine birşeyler yazdıktan sonra yeniden dilencinin boynuna asmış ve demiş ki;" Tabelaya gelirinizi arttıracak bir yazı yazdım.Bir müddet sonra tekrar uğrarım,bakalım netice verecek mi? "

Aradan bir ay geçince adamın yolu tekrar kör dilencinin olduğu yere düşmüş."Durumlar nasıl?"demiş.Adamı sesinden tanıyan dilenci"günde on-onbeş dolar topluyorum.Tabelaya ne yazdınız da,insanlar bana bu kadar sadaka veriyor?" diye sormuş.Adam yanıtlamış; " Siz,gelecek baharı göreceksiniz ama ben göremeyeceğim diye yazdım " demiş.

5 yorum:

  1. birdy

    yazı çok hoş da, ben bu mahçup sıpaya bittim. bu nasıl bişeydir bbuu?? yerim ben bunu

  1. agzı bozuk düşmanı

    Sn.Birdy,
    Haklısınız,öyle bir bakmış ki kerata,dayanamayıp yayınladım.

  1. sarkaç

    Gelecek baharı görememek ne yazık ki görme engellilerin sorunu değil. Güya gören olup göremeyen, farkedemeyenlerden olmak istemiyorum.

  1. agzı bozuk düşmanı

    Bunu sağduyu sahibi hiç kimse istemez zaten Sn.Sarkaç.
    Ne yazık ki bakar görmezler iyice arttı artık ve yazık oluyor.

  1. Yasemin

    Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

Yorum Gönder