CAN SIKINTISINA ÇÖZÜMLER / KAĞIT MODEL

Posted by agzı bozuk düşmanı

Uzun yıllardan beri uğraştığım bir hobimi sizlere sunmak istiyorum.İnternet'ten planlarını indirmek sureti ile yapabileceğiniz kağıt modeller.
Gereken Malzeme : Yapıştırıcı,makas ve A4 Kağıdı..
Yapmış olduğum bir kaç örneğin resmini de sizlere sunuyorum,özellikle becerilerini geliştirmek isteyen çocuklara ve kafasını dinlemek isteyen her yaşdan çoccuğa kesinlikle öneririm.




Ayrıca aşağıda verdiğim örneği yazıcınızdan çıkartarak,siz de kolaylıkla yapabilirsiniz.

Yapmanız gereken tek iş,noktalardan hareketle keserek,gerekli kıvrımları(resim üzerinde işaretlidir.)kıvırıp,yapıştırmayı yaparak modeli bitirmektir.

Elimde bu konuda geniş bir arşiv olup,arzu edilir ise paylaşmaya hazırım.

Herkese kolay gelsin.

2 yorum:

  1. sarkaç

    Bir dönem biz de ailecek, internetden indirip yapmıştık. Yapması çok zevkli. Elinize sağlık.
    Özden Bey'in blogunu hiç ziyaret ettiniz mi? ozdenceyhan.blogspot.com
    Hayalimde onun minyatürleri ile sizin kağıt modelleri birleştirdim de minik şeylerin kocaman dünyası ile karşılaştım.

  1. agzı bozuk düşmanı

    Tşk.ederim Sn.Sarkaç
    Özden bey'in bloğuna bakacağım.Aslında yüklemiş olduklarım kısmen basit modeller,daha zorlarını yapıyorum şu sıra..
    Ve" minik şeylerin kocaman dünyası " çok doğru teşhis..

Yorum Gönder