Kuzey Ege'de, Assos'a Doğru Bisiklet Gezisi..

Posted by agzı bozuk düşmanı



Bu sabah,içimden gelen bir dürtüye uyarak bindim bisikletime,
doğruca Assos'a doğru yola çıktım.Yolun solu deniz ve sağ
tarafı ise zeytin ve çam ağaçları olmak üzere...
Böyle geziler, kişinin rahatlamasında ve eğer
aklında bir sorun var ise, çözmesine ciddi şekilde katkıda
bulunuyor.
Tertemiz deniz ve dağ havasının karışımında en büyük
problem, iştahınızın açılması oluyor ki; bununla başa çıkmak
çok zor.Hissettiğim an, yanımdaki su şişesine sarılıyorum,
hem tok tutuyor hem de serinletiyor ama terlemeye
dikkat ederek elbette..
Toplam olarak 12 km.yolu gidip geldikten sonra,sizlerle
sıcağı sıcağına bu duygularımı paylaşmak istedim.
Yaşadığımızı da anlamamız gerekiyor ara sıra, çünkü
yaşam koşulları hepimizin bildiği ölçeklerde ve
anlıyorum ki; en güzel motivasyon çareleri doktorlarda
değil kendimizde...
Sağlıklı, mutlu ve huzur dolu günler...

5 yorum:

  1. ruşyena

    sizin adınıza çok sevindim...
    küçük kuyu assos arası sol tarafta deniz, sağda zeytin ağaçları, hoştur manzara...
    beyin boşaltmak ve daha iyi düşünebilmek için de birebir...

  1. agzı bozuk düşmanı

    Teşekkür ederim,burada şu an mevsim, gerçekten en hoş zamanında.Her yer sakin,insanlar zeytin topluyorlar.Küçükkuyu şimdi cennet gibi...
    Selamlar

  1. susamcorekotuFeriha

    biz de altınoluk yakınlarındayız bahçedeki ağacımızdan zeytin topluyoruz:))
    mantar çorbasını deneyip beğenmenize sevindim şifa olsun

  1. agzı bozuk düşmanı

    Demek komşuyuz Sn.Susamçörekotu,buna çok sevindim ve kolay gelsin.
    Mantar çorbası gerçek bir ziyafet oldu,tekrar tşk.ederim.

  1. sarkaç

    Evet, biz bunu unutuyoruz. Yaşadığımızı anlamak için zaman ve zemin ayırmalıyız. Neye yetişmeye çalıştığımızı birazıcık düşünebilsek. Çok ufacık bir şey ama ben yaşadığımı hissetmek için güneşin doğuşunu seyre çıkıyorum. Apartmanların üzerinden değil, dağların ardından denizin üstüne doğan güneşi.

Yorum Gönder