Seviye Üzerine

Posted by agzı bozuk düşmanı

İnsanların birbirlerine yararlı olabilmeleri için en güzel bir araç olan blogları,
kimi kişilerin bilinçli olarak, küfürlü konuşmalarla rahatsız ettikleri bir gerçek ama
daha acı olanı,bazı blog sahiplerinin de buna göz yummalarıdır.
"Yuh artık."diye yorum yapanları mı istersiniz,yoksa ağızlarına sakız ettikleri
binbir çeşit küfürü mü okumak daha cazip gelir?
Kendimce,bu tip insanların biraz olsun önüne geçmek için,bu bloğu açmak zorunda
kaldım,hepimizin çocuğu var,zaten ortalığın hali malumunuz.
Bu bağlamda desteklerinizi beklediğimi tekrar belirtiyor,hepinize iyi günler diliyorum.

Blog sahiplerini de böyle kişiler,kendilerini izlemeye aldığında sağduyuya davet ediyorum.
Saygılarımla,

2 yorum:

  1. Defne Soysal

    Çok haklısın.Yine de her kişi kendinden sorumludur diye düşünmeden edemiyorum.Kişi oturuşuyla, kalkışıyla,tavrı ve tarzıyla kişiliğini ele verir.Bu tarz sanal da da olsa o kadar ortaya çıkıyor ki... Sanal da gerçek gibi aslında her ne kadar sanalda olsa. Biz uygun görmediğimiz kişilerle gerçekte dost oluyor muyuz?Bize de biraz seçici olmak düşüyor sanırım...

  1. sarkaç

    Merhaba, ben Sarkaç,bir arkadaş blogumuzdaki yorumlar üzerine geldim blogunuza. Arkadaşımızın blogunu meşgul etmemek için.
    Öncelikle sizi yanlış anladığım için üzüldüm. Benim gibi hayvanlara yardımcı olmaya çalışanlar o kadar çok psikolojik baskıya maruz kalıyor ki insanları önemsedikleri düşünülüyor. Aynı kişiler bizim ilgimize ihtiyaç duyan insanlara verdiğimiz emeği görmezden gelip hep hayvanlara yaptığımızı küçümseyerek değerlendiriyor. Bu da kendi adıma konuşayım, beni sürekli savunma konumuna itiyor ve aşırı duyarlılaştırıyor.
    İkinci yorumunuzda sizi eleştiren yorum gönderen lerin de sizi anlamasını istediğinizi belirtmiştiniz. Ben de sizi daha önce anlayamadığım için üzüntümü belirtiyor ve artık aslında aynı düşünceleri paylaştığımızı biliyorum
    Not:Kelime doğrulamanız sürekli hata verdiği için tekrar tekrar göndere basmak zorunda kaldım. Umarım aynı yorumdan defalarca göndermemişimdir

Yorum Gönder